Факультет української та іноземної філології > Новини кафедри іноземної філології, перекладу та методики навчання > Відбулась настановча конференція до проведення навчально-виробничої практики здобувачів ОР «Магістр»: що обговорили

Сьогодення України ще раз засвідчило важливість школи як фізичного об’єкту – навчальні заклади стали центрами тяжіння громад, своєрідними острівками стабільності. У містах в тилу вони перетворилися на волонтерські центри. Але головним завданням залишалось і залишається навчання дітей.

Тому на початку цього непростого навчального року кафедра іноземної філології, перекладу та методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі разом із студентами другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання на настановній онлайн конференції обговорили основні питання проходження навчально-виробничої практики у школі в умовах воєнного стану.

До заходу долучилися методисти кафедр іноземної філології, перекладу та методики навчання; іноземної філології, перекладу та методики навчання; української і зарубіжної літератури та методики навчання; загальної педагогіки і педагогіки вищої школи, а також кафедри психології. Разом з ними студенти обговорили різні шляхи реалізації основної мети практичного оволодіння здобувачами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.

Прикметно, що у роботі конференції взяли участь стейкхолдери освітньої програми «Середня освіта (Англійська мова і література)» другого (магістерського) рівня вищої освіти Людмила Русанова – вчитель англійської мови вищої категорії, старший вчитель Переяславського академічного ліцею імені Івана Мазепи та Марія Танчинець – викладач англійської, німецької мов Професійної школи бізнесу та медіапродукції, м. Колін (Чеська республіка). Вони зауважили, що головним для майбутнього вчителя є формування любові до педагогічної професії, готовності до педагогічної діяльності; стимулювання прагнення до вивчення фахових і педагогічних дисциплін; розвиток педагогічних здібностей з метою підготовки до творчого розв’язання завдань виховання і навчання.

Головний меседж зібрання озвучила відповідальна за проведення практики на іноземному відділенні факультету української та іноземної філології Любов Летюча – це давати дітям глибокі знання з іноземної мови, зарубіжної літератури, а також велику надію на перемогу та всебічно підтримувати їх.

Пресцентр кафедри іноземної філології, перекладу та методики навчання