Факультет української та іноземної філології > Новини кафедри іноземної філології, перекладу та методики навчання > Студенти і викладачі кафедри іноземної філології, перекладу та методики взяли участь у щорічній конференції «Cambridge Days»

На початку березня викладачі кафедри іноземної філології, перекладу та методики навчання та здобувачі бакалаврського та магістерського рівня вищої освіти взяли участь у щорічній конференції для викладачів та вчителів іноземних мов – «Cambridge Days». Вона об’єднала всіх освітян, які бажають отримувати і надавати освітні послуги у сучасному форматі, володіти інноваційними методиками та постійно підвищувати свій рівень володіння англійською мовою.

Сковородинівську альма-матер репрезентували (про що мають відповідні сертифікати – прим.авт.) кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземної філології, перекладу та методики навчання Ніна Христич, здобувачі Юлія Маринич, Ярослава Ковтун, Дана Герасіна та інші. Вони прослухали лекції Енн Робінсон (Anne Robinson) «Let’s Get Visual! Using Pictures in the Classroom», в якій вона розповіла про важливість використання наочності у викладанні, а також запропонувала способи використання малюнків та фотографій для розвитку комунікативних навичок в учнів.

Надалі Сара Елліс (Sarah Ellis) виступила з лекцією «Simple ways to make learning English fun» та поділилася ідеями, ресурсами та сучасними інструментами, які допоможуть школярам насолоджуватися навчальним процесом і стати впевненими користувачами англійської мови. Натомість Герберт Пухта (Herbert Puchta) у лекції «Encouraging Thinking Outside the Box: Developing Creativity in Primary Children» розкрив ідею, як творчість і активність у форматі «small steps – fast pace» сприяє розкриттю креативного потенціалу учнів і мотивує їх до впевненого ухвалення ризикованих рішень. У свою чергу Кейт Бріертон (Kate Brierton) підготувала інтерактивну лекцію «The wellbeing of educators: learning the skills of self-compassion», де слухачі дізналися як запобігати професійному вигоранню та виконувати вправи, які допоможуть тримати баланс між власними емоціями та потребами учнів. Адже для педагога турбота про власний психоемоційний стан є першочерговою для стабільного розвитку учнів, особливо в умовах воєнного стану.

У лекції Пенні Ур (Penny Ur) «Practical Tips on Teaching Mixed Ability Classes» було піднято проблему сучасних стратегій навчання та викладання. Даніель Вінсент (Daniel Vincent) у лекції «Collaboration and project work with teen» розповів про проєктну методику у навчанні англійської мови.  Ольга Мадилус (Olha Madylus) у представленій лекції «Teaching Exam and Real World Language Skills Together» розповіла про те, як успішно підготуватися до екзаменів. Виступ досвідченої лекторки актуальний для викладачів та вчителів, які хотіли б дізнатись про переваги поступової підготовки до іспитів та правильно обрати матеріали для підготовки студентів та учнів до Кембриджських іспитів.

Слід наголосити, що розвиток міжнародних взаємин України з навколишнім світом зумовлює соціальне замовлення суспільства на підготовку громадян України, які володіють навичками та вміннями комунікувати на міжнародному рівні. Реалізація такого соціального замовлення актуалізує необхідність участі здобувачів та викладачів іноземних мов та методик їх викладання у міжнародних освітянських подіях.  

 

Прессцентр кафедри іноземної філології, перекладу та методики навчання