22 листопада 2022 року на факультеті української та іноземної філології на платформі «Zoom» була проведена зустріч робочої групи освітньо-професійної програми Середня освіта (Німецька мова і література) другого (магістерського) рівня освіти із зовнішніми та внутрішніми стейкхолдерами щодо обговорення проєкту зазначеної освітньо-професійної програми на 2023 рік.
У процесі зустрічі було обговорено сучасний стан підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за освітньо-професійною програмою Середня освіта (Німецька мова і література), проаналізовано зміст освітніх компонентів і фахових компетентностей, потрібних для підготовки фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці.
Гарант освітньо-професійної програми к.пед.н., доц. Марина Шемуда презентувала ключові моменти її вдосконалення та зміни з огляду на її унікальність і відповідність встановленим стандартам та механізму підготовки фахівців за європейськими вимогами.
Стейкхолдер освітньої програми, вчитель німецької мови Переяславської гімназії № 2 Ольга Гриценко акцентувала увагу на важливості створення умов, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища, педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами. Надалі доцент Олеся Скляренко наголосила на необхідності адаптації усіх складових компонентів освітньо-професійної програми до вимог освітнього середовища, важливості підвищення кваліфікації здобувачів вищої при набутті теоретичних знань та практичних навичок, навчаючись на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Натомість здобувачка вищої освіти другого (магістерського) рівня Юлія Маринич запропонувала розширити каталог вибіркових дисциплін фаховими ОК.
У ході онлайн обговорення змін освітньо-професійної програми Середня освіта (Німецька мова і література) другого (магістерського) рівня освіти було відзначено актуальність й важливість запропонованих змін, безумовну практичну спрямованість програми відповідно до запитів сьогодення й потенційних роботодавців. Усі зміни та пропозиції були занотовані та увійшли до протоколу обґрунтування внесення змін до відповідної освітньо-професійної програми.
Пресцентр факультету